Claire de Lune

baler_platon-arisztDesen de Ana Pauper

 

Claude Debussy – Suite Bergamasque, Claire de Lune

5 responses to this post.

  1. Am ascultat Claire de Lune si de aici si de dincolo.
    Imi place si muzica si desenul.
    O zi minunata!
    Gabi.

  2. Da, e o piesă frumoasă. Am „furat-o” de dincolo pentru că am găsit că se leagă cu desenul Anei…

  3. Buna seara, Ana. Am si eu o intrebare…nu are legatura cu subiectul de sus. Nu prea ma descurc cu blogul asa bine…cum faci sa apara poza in dreptul id-ului? de ex.cum este la mine : mihaella1. Mi-a cam dat bataie de cap si nu reusesc.
    Alta intrebare: cum ai facut sa iti apara : arhivele? Ma ref. la arhiva : martie 2009, febr.2009, ian.2009, etc.
    Multumesc, astept raspuns.
    P.S. Poti sa muti commentul la spam.

  4. Bună dimineaţa.

    Poza trebuie pusă la Profil, apoi apare ea automat, pe wordpress… Arhivele se adaugă de la Widgets – Arhive – apoi mai sunt unele opţiuni, se bifează cele dorite (cum, de pildă, am pus eu să apară numărul postărilor în paranteză).

    Un comentariu nu se mută la spam, ci se şterge, eventual. La spam merg ăia care vorbesc vrute şi nevrute…

  5. Buna dimineata!! Multumesc Ana, sper sa reusesc. O zii buna!

Lasă un răspuns

