Duminică de Mai

DSCF4427
La Brebu au înflorit rugii…

 

DSCF4428

 

… şi viaţa e senină!

15 responses to this post.

  1. Da, s-a înseninat şi s-a şi limpezit cerul… Şi pământul. Doamne ajută! Foarte frumoase fotografiile. Şi chiar senine. 🙂

  2. Posted by mihaella1 on Mai 14, 2009 at 8:39 pm

    Foarte frumoase fotografiile :).

  3. … mai ales ultima.

  4. Gabriela:

    Da, s-a înseninat…

  5. Mihaella:

    Mulţumesc, e arta fotografului!…

  6. X:

    Mereu ultima e cea mai expresivă…

  7. Vai, ce frumos… la noi deja s-au trecut… incep sa se coaca ciresele.

  8. Brebu e mai la munte…

    Cireşe am văzut doar în piaţă, cu 20 RON kilogramul. Am ales ceapa verde, cade mai bine primăvara.

  9. Minunate imaginile!

  10. Sfioasă, eu păşesc în gândul tău
    O linişte imensă mă mângâie
    Ghirlande eu găsesc drept căpătâie
    Şi-adorm in ruga mea la Dumnezeu

  11. de la seninatatea zilei si a naturii la sfiosenia chipului din ultima fotografie e o intreaga poveste despre umilinta si dragoste, o poezie despre sfintenie

  12. Mugur:

    Mulţumesc, e harul fotografului!

  13. Maminineta:

    Mulţumim pentru frumoasele versuri. Primăvara este anotimpul florilor, al poeziei şi al renaşterii. Sper să ne reîmprospăteze şi pe noi.

  14. Gala:
    Sunt oameni care valorifică toate împrejurările şi le transformă în momente de bucurie. Depinde doar spre direcţie ne îndreptăm.

  15. E un loc divin.
    Și mie îmi place mult să merg pe acolo:)

Lasă un răspuns

