Amiază de Mai

DSCF4665

10 responses to this post.

  1. Frumoasă fotografia. Stâlpii de telegraf îi adugă chiar un farmec aparte… Mă gândesc la un titlu – „Orizont înşirat pe sârmă”…

  2. Covor de maci intins in zare
    Cu brau de verde e cuprins
    Cu rosul ei suava floare
    Toat-atmosfera a incins

  3. Minunat „covorul” de maci! Am si eu o poza asemanatoare facuta anul trecut, din autocar 🙂

  4. Lisandru Cristian:
    Imi place titlul la care te-ai gandit.
    Nu am mai văzut un loc atât de plin de maci; ar fi meritat mai multă atenţie din partea noastră…

  5. Mamineta:
    Macii

    de Magda Isanos

    Ardeau ca nişte facle vii,
    în vârf de firave tulpini.
    Îşi înălţau râzând zglobii
    obrazul roşu dintre spini.

    I-am adunat cu mâini avare,
    am rătăcit în seara blândă,
    umplându-mi braţele de floare
    învăpăiată şi plăpândă.

    Şi m-am întors într-un târziu,
    departe cîmpul rămânea,
    atât de singur şi pustiu
    în urma mea.

    Dar când acasă-am încercat
    să-i strâng într-un aprins buchet,
    toţi macii mei s-au scuturat
    ca nişte lacrimi pe parchet.

  6. Mugur:
    şi această fotografie este făcută dintr-un autocar, la mare repezeală. Ar fi ieşit ceva mai bine dacă avea geamurile spălate…

  7. e frumoasa poza, chiar si asa. Se pot face poze minunate prin fereastra masinii/autocarului. Si eu am o multime…

  8. E camp de maci sau glazura de ciocolata pentru Natasa? Salutari stimata doamna…

  9. al2lea:
    Locul era mult mai frumos decât fotografia. Îmi plac foarte mult ipostazele naturii: cînd e înflorită, măreaţă, în furtună, senină etc.

  10. Nataşa e foarte pretenţioasă la mâncare. Dacă era glazură pentru ea, cu siguranţă ar fi admirat-o. Totuşi e un loc cum rar îi dat omului să vadă, ţinând cont de efemeritatea acestor flori.
    Vă doresc o Duminică frumoasă!

Lasă un răspuns

