Cărţile-s, vai, citite…

DSCF0332

28 responses to this post.

  1. Posted by frenchmaria on Mai 23, 2009 at 7:26 pm

    E prima oara cind las mesaj, desi am mai trecut.
    Am venit sa o vaz pe Natasa :-), vad ca e pe punctul de adormire… sa nu o trezesc.
    🙂

  2. Posted by mihaella1 on Mai 23, 2009 at 8:18 pm

    D-na Ana, foarte frumoasa pisicuta :). Sa va traiasca!! Week-end placut in continuare!!

    P.S. Aveti la mine pe blog doua melodii, sper sa va placa.

  3. Frenchmaria:
    Poftiţi cu drag!
    Nataşa e o zvăpăiată, nu se sinchiseşte că e trezită. Adoarme la loc. Acum îi plac cearşafurile magnetice.

  4. Mihaella1:
    Noi tot timpul am avut pisicuţe frumoase. Poate se fac la noi frumoase, datorită atmosferei din casă. Nataşa însă e cea mai sprintenă şi cea mai puţin dornică să socializeze. Cu mine. Relaţia cu ea e una specială: ea fuge şi eu nu o prind (pentru că nu pot).
    Trec să ascult melodiile.
    Să aveţi o Duminică răcoroasă.

  5. Superbă pisicuţă. Bănuiesc că şi năzbâtiile sunt pe măsură, nu?

  6. Lisandru Cristian:
    Năzbâtiile Nataşei întrec orice măsură!

  7. Posted by CELLA on Mai 25, 2009 at 5:33 pm

    Mulţumesc din suflet pentru încurajare
    Nataşa, cunoştinţă veche, mi dragă şi din poveştile a căror vedetă este dar şi din fotografii
    este o adevărată pisică aristocrată

  8. Pisicuta aceasta ma inspira, ma bate gandul sa scriu ceva dupa ce am vazut postarea . O seara buna!

  9. Am trecut ieri să MULŢUMESC
    o fac iarăşi
    probabil, din neîndemînare, m-am autotrimis în spam 😆

  10. Cella:
    Nataşa este în primul rând o răsfăţată, şi ca orice răsfăţată, obţine, de obicei, ce îşi propune.
    Eu cred că oricine vede fotografia Nataşei îşi doreşte, cel puţin, să aibă o Nataşă pe lângă el.

  11. Geanina Codita:
    Vă doresc succes! Nataşa ne inspiră şi pe noi, sau cel puţin dacă nu o face, este ea o inspirată…la ghiduşii. O noapte liniştită!

  12. E superba, trebuie sa fac cumva sa o fur 😀

  13. Piţi ce spune?

  14. 12+2.

  15. Doamna Ana, Natasa din poza asta are fata unui vesnic pisoi necrescut. Ceea ce cred ca denota multa multumire!
    E frumoasa foc!

  16. Daca ar fi sa parafrazez, eu as spune: „Cartile-s, vai, necitite…”. Am inceput in diverse momente vreo sapte carti care sunt asezate pe noptiere si asteapta sa fie terminate 🙂

    Natasa are o figura de strengarita 🙂

  17. Manole:
    Natasa e cea mai poznaşă fiinţă pe care am cunoscut-o. Pe langă frumuseţe, mai are şi o personalitate deosebită, aş spune eu, dublă personalitate: cu soţul este tandră şi drăgăstoasă, iar cu mine, vai! mă aleargă prin toată casa şi se ceartă permanent.

  18. Mugur:
    Mie îmi provoacă un fel de nemulţumire sufletească faptul de a începe o carte şi a nu o termina, chiar dacă nu îmi place. Dar în ultimul timp s-a mai întâmplat să renunţ la unele.
    Despre Nataşa, e într-adevăr aşa cum o arată poza.

  19. D-na Ana, se pare ca Natasa ocupa un loc special in familia dv. si inteleg ca Vania este cel care o alinta si-i face poftele!E o pisicuta frumoasa si cred eu, mandra, pentru faptul ca este uneori muza ce-l inspira pe Vania, dar e mandra si pentru ca este un top model de succes. Sa va traiasca si sa va bucure cu ghidusiile ei! Va urez o saptamana plina de realizari!

  20. LA MULTI ANI! Copilului care sunteti, copiilor pe care-i iubiti…

    🙂

  21. Nea Costache:
    Multumim! Fiecare cu norocul lui! Sa aveţi o săptămână frumoasă!

  22. Andi:
    LA MULŢI ANI! D-voastră şi tuturor copiilor!

  23. am patru cărți luat cu împrumut de la Institutul Francez din București și n-am reușit să citesc decât jumătate din fiecare, din cauza sesiunii.

    Iar acum că mai am doar foarte puțin, abia aștept să mă duc acasă, să-mi văd proaspeții nepoți, copii ai Lunei, una din cele 5. Sper să nu vadă celelalte comentariu și să se supere că Luna e preferata mea…

    Am văzut filmulețele de pe youtube cu Natașa, e adorabilă 🙂

  24. Ilana:
    Si eu, în scurta vacanţa petrecută la munte, la prietena mea din Cheile Bicazului, am cunoscut unul mic, adorabil, amestec dintr-o mamă de rasă şi un tată local. El a ieşit un ghem de puf, jucăuş şi răsfăţat, fiind unul la părinţi, pătat în toate culorile, mereu ud din cauza ierbii şi speriat că lumea este aşa de mare.

  25. Ilana:
    Să aveţi o vacanţă frumoasă şi spor la lectură! Sunt sigură ca veţi savura cărţile împrumutate, căt şi altele care vor urma.

  26. Posted by catalin20 on August 2, 2009 at 1:01 pm

    nice kitty

  27. Posted by catalin20 on August 2, 2009 at 1:03 pm

    asa o sa facem:) eu cum ajung in Romania plec la tara si ma linistesc citind cateva carti.
    va invit la mine pe blog http://catalin20.wordpress.com mersi frumos

  28. Doamne cât e de frumoasă. Și nu mi-a plăcut numai mie … întreaga familie a admirat-o.
    Discutasem ceva cu Vania la mine pe blog despre Natașa. Acum o văd prima dată.

Lasă un răspuns

