AVE MARIA

217_m21

Ave Maria, gratia plena
Dominus tecum, benedicta tu
In mulieribus et benedictus
Fructus ventris tui Jesus.
Sancta Maria, Sancta Maria,
Maria ora pro nobis,
Nobis peccatoribus,
Nunc et in hora mortis nostrae.
Amen

3 responses to this post.

  1. Chloe Agnew:

  2. Posted by Larisa Elena on Noiembrie 6, 2009 at 10:13 pm

    Buna,

    Numele meu este Larisa Elena si doresc sa inchei o colaborare cu site-ul dumneavoastra.
    Parteneriatul consta in plasarea unui link pe site-ul dumneavoastra catre siteul jocuri.freefun.ro, iar eu va plasez un link pe unul din siteurile mele: eminiclips.com, topbancuri.ilive.ro, miniclip.lx.ro, la alegere.

    Astept un e-mail cu datele linkului dvs. si siteul pe care l-ati ales pentru a va pune linkul.

    Detaliile linkului meu
    Keyword: Jocuri
    Url: http://www.jocuri.freefun.ro
    Cod html: Jocuri

    Astept raspunsul dumneavoastra pe adresa de mail marketing@freefun.ro

    Toate cele bune!

  3. Am trecut linkul, ca Jocuri Barbie.

Lasă un răspuns

