Emoţie de toamnă

another_permanent_addres-blogFoto: Alice Drogoreanu

18 responses to this post.

  1. Nu poate decat sa ma bucure…

  2. […] “A venit, a venit toamna…acopera-mi inima cu ceva…” stateam si ascultam acum…, si realizam ca de ieri stau ca si o mandra in mijlocul patului de dimineata pana seara cu […]

  3. Doamnă, numai bine să aveţi şi LA MULŢI ANI! 🙂

  4. Anul ăsta mai mici, că s-ar putea să avem o deschidere de an şcolar ceva mai sobră…

  5. Posted by maminineta on Septembrie 9, 2009 at 10:02 pm

    A venit toamna pentru noi toti.E totusi frumos.

  6. evergreenstory:
    Atunci, să fie bucurie multă!

  7. Neliniştitu’:
    Mulţumim! Să vă bucuraţi de culorile şi bogăţiile acestei toamne!

  8. adc:
    Noi suntem optimişti şi ne dorim o deschidere de an şcolar cu tot fastul. Sper să fie aşa. Văd lucrurile cu o notă de încredere şi lipsită de grijile materiale. Altfel…

  9. Mamineta:
    Toate anotimpurile au frumuseţea lor, dar parcă tomna…e mai nostalgică, mai blândă, mai mângâioasă!
    Vă doresc o toamnă lungă şi încărcată cu tot ce e bun!

  10. superba melodie :X

  11. Posted by sssfinxxx on Septembrie 13, 2009 at 1:19 am

    pana am dat de scroll, ma gandeam deja la ASlifantis. dar am gasit piesa imediat sub poza 😀

  12. Vă rog să îmi permiteți să adresez o rugăminte cititorilor dvs.:
    Să o ajutăm pe mama lui Radu
    http://elenasbarcea.blogspot.com/

    Mulțumesc

  13. florin:
    Şi mie îmi place, textul l-am reîntâlnit nu de mult în manualul clasei a VIII-a, limba română.

  14. sssfinxxx:
    Audiţie plăcută, cu emoţiile aferente!

  15. […] 17/09/2009 · Scrieti un comentariu Foto: Ana Usca […]

  16. buna, multumesc de linkuire, te rog frumos insa,

    numele meu e roxxxybel 🙂

    merci.

    o zi frumoasa

  17. Frumos….multumim :). O duminica frumoasa in continuare!

  18. Deşi fusesem avertizat că am postat amândoi aproape simultan acest clip, abia acum am ajuns pe-aici … Ca să mă ierţi, promit să revin mai des să aflu şi eu mai bine cine(-mi) eşti! Să ai o zi bună în fiecare zi!

Lasă un răspuns

