Nataşa de Revelion

55 responses to this post.

  1. Party-animal, stimabila Nataşa! N-aş fi crezut…

  2. Buna ziua! Ce scumpa de pisica! Am ajuns aici de la Griska, asa ca ne-am permis sa venim sa o cunoastem pe Natasa….cea care inca nu are blog, doar nici Serafina nu are, cu toate ca Enya ar fi in stare sa-i faca, dar are prea mult de invatat la scoala si….ma opresc! Va avea…in vacanta mare.
    Scumpei Natasa ii oferim un PREMIU, daca doreste il poate prelua de la noi, e un colaj alcatuit de fiica mea impreuna cu mine , asistate de pisica Serafina. O zi frumoasa!
    Miauuuuu!!!!!
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/premii-de-la-prieteni-premii-pentru-prieteni/

  3. Piperusha:

    Nici nouă nu ne vine, uneori, să credem…

  4. Mirela:

    Mulţumim pentru premiu!

  5. LA MULTI ANI ! ANA.
    Ce frumoasa este Natasa,o saptamana minunata ,cu stima Tavi!

  6. Mulţumesc, la mulţi ani!

  7. Expertă în Yoga.

  8. Măiii, ssstimabililooor, da’ nu mai poate omu’ să-şi facă sssiessta, că hop cu ochiul ăla de balaur pe el! Haida-de!
    Ieeeu dormeam -de fapt- şi visam că eram moonwalker, ca Michael… Tesssstam viteza de plutire antigravitaţională, când văzui un şoarec , mă-ntorssseiii după el şi când să-l apuc … hop cu staţia aia în orbita mea!
    Păi, see poate aşa indiscreţiiiie???

  9. Star:

    Şi-n şamanism…

  10. Theodora:

    Nataşa întreabă cine-i Michael…

  11. Cum, bre, Nataşa, nu-l ştii pe motanul ăla cu păru’ creţ al vecinilor? Ala care-şi prinsese nasu’n drujbă? Dădea nişte spectacole pe acoperiş, văleeeuu….

  12. Nataşa-i mai mult cu şcoala, n-o prea interesează motanii…

  13. Cu scoala de balet, vrei sa zici?
    E super gratioasa…
    🙂

  14. ce scumpa e 🙂

  15. Al2lea:

    Se antrenează zilnic cu o nucă…

  16. Evergreen:

    Şi ştie să pozeze…

  17. Dumnezeule, ce pisica-fachir! Eu cred ca poza e trucata si au fost modificati vreo 25 de pixeli in ea:)

  18. Apar, ce-i drept, nişte pixeli ocru…

  19. Scuze ca postez aici, dar mi-am schimbat adresa de pe net, acum blogul meu se afla la http://achilianu.ro si vroiam sa stiu daca mai continuam schimbul de link. Daca da, am sa te rog sa modifici la tine in blogroll. Multumesc…
    sanatate…

  20. […] M-am gândit că astăzi e ziua lu’ Mami şi să nu-mi mai ascut ghearele de tapiseria patului, ca să n-o fac să mă fugărească iarăşi […]

  21. Natasa cea rotunda!

  22. La multi ani, Mami! 🙂 Sanatate si tot ce’ti doresti!

  23. De ziua dv., va urez multa sanatate, fericire, indeplinirea tuturor dorintelor si un calduros LA MULTI ANI!

  24. La multi ani cu ocazia zilei de nastere ! 🙂

  25. LA MULTI ANI !!!

  26. Posted by melami on Ianuarie 26, 2010 at 1:09 pm

    La multi ani, Ana! Am aterizat aici via Vania. Imi place: e cald si liniste! Mai vin! 🙂
    Ah, era sa uit, salutari colegei mele Natasha!

  27. La multi ani!

  28. La mulţi ani !

  29. Multi ani plini de bucurie alaturi de Vania si de toti cei dragi!

  30. La Petit Prince//
    Nataşa năzdravana!

  31. Lady A//
    Multumim, ne dorim să vină vacanţa şi să fim sănătoţi cu toţii!

  32. Nea Costache//
    Mulţumim, vă doresc la fel, să aveţi o viaţă frumoasă!

  33. Leo//
    Mulţumim! Vă doresc la fel, să vă împliniţi visele!

  34. Gabi//
    Mulţumim!

  35. Melami//
    Şedere plăcută, cu scuzele de rigoare, eu nu ajung prea des să scriu. Nataşa se bucură!

  36. Boghi//
    La mulţi ani şi d-voastră!

  37. Dan Chichernea//
    Mulţumim pentru urări. La mulţi ani şi domniei voastre!

  38. Daca tot am ajuns aici prin intermediul lui Vania ,va urez si eu un „LA MULTI ANI !”….iar restul de urari le strang in buchet si vi-l ofer,asta ca sa nu insir fiecare urare in parte.In buchet le gasiti pe toate 😉 .

  39. Theodora//
    Mulţumim, Vania şi toţi cei dragi am sărbătorit, iar Nataşa s-a dat în spectacol!

  40. Cu sau fără nuci? Baletul Spărgătorul?

  41. Posted by Simona on Ianuarie 28, 2010 at 3:17 pm

    Dorim de bine, deci toate cele ce se cuprind aici, să vă împresoare …

  42. 🙂
    pisica asta este..fabuloasa…uite ce flexibila este:)
    La multi ani choar cu intarziere si ..sanatate Natasei (are un nume frumos)
    🙂

  43. Theodora//
    Şi cu nuci şi fără nuci!

  44. Simona//
    Mulţumim mult de tot, să vă fie la fel!

  45. Belle de Jour//
    Mulţumim frumos!
    Nataşa exersează zilnic, chiar şi la cele mai nepotrivite ore!

  46. Posted by muzicologu on Februarie 1, 2010 at 10:47 pm

    Muzicologul.info este un blog generalist,dar care pune accent pe muzica de calitate,muzica care incearca sa transmita un mesaj bine conturat,si care poate sa faca orice suflet sa vibreze.

    Daca doresti un link/banner exchange,te astept la mine pe site la sectiunea respectiva.Multumesc.Stima!

  47. Natasaaaaaaaaaaa, cum de nu te-am vazut! esti o scumpete!

  48. Salut !Doresti sa faci link exchange ?eu iti afisez linkul pe http://blog.jocuri-tari.ro si pe http://www.jocuri-tari.ro/links.php iar tu imi afisezi un link catre http://www.jocuri-tari.ro cu titlul jocuri ,email me la kaydotsuperstar@gmail.com sau completeaza formularul http://blog.jocuri-tari.ro/link-exchange

  49. Buna ziua Ana! Ce mai face Natasa? Precis ca a devenit domnisoara între timp 🙂
    O zi buna doresc întregii familii!

  50. Corina//
    Nataşa nu se vede pentru că e mai tot timpul după monitor sau prin dulapuri.

  51. Carmen//
    Bună ziua, Carmen.
    Nataşa este domnişoară, deşi sunt perioade de timp în care ar vrea să schimbe această stare.
    Să aveţi o săptămână frumoasă!

  52. […] cel puţin, m-as scoate! Vania mi-a promis, că i-am zis că-i aduc cinci pachete de Whiskas pentru Nataşa şi o sticlă de vodkă rusească pentru el! – Greu la deal cu boii slabi mă Caius, mai bine, pune […]

  53. […] codițe, ochi albaștri, mămici-pisici, , motani eleganți, minuni-de-motani-iubitori-de-Serafină, prietene de Serafină, locuri de iubit și …locuri de iubit PRIETENI , cozi stufoase! Asta după ce citești […]

  54. […] ştiţi cine e Nataşa? Vai de mine! Cum se poate, e o bună prietenă de-a lui nenea Vania, care nu scrie doar despre […]

  55. […] ce-i de opt ori mai scump? Asta aşa… pentru conversaţie. De aia! – ai putea să le răspunzi. Jumătate, fură lucrătorii, şi dublu decât tot costul lucrării – cu tot ce s-a furat […]

Lasă un răspuns

