Pinguri

De când am deschis blogul, miau sosit şi o serie de pinguri. Dar, cum nu ştiam ce-s acelea, nu le-am dat atenţia cuvenită. Încerc azi, tardiv, să trimit contra-pinguri, cu mulţumirile aferente, către:

Alexandra Chiorean

Vania

Cella

Gabi123

Simion Cristian

Nea Costache

Link-Ping

Paul G. Sandu

Adrian Voicu

Mirela Pete

69 responses to this post.

  1. mulţumim, dar eu nu pentru ping v-am pomenit ci de drag
    cum vedeţi la mine nu-i nici măcar pus semnul acela cu locul în clasamente
    ce fac eu nu-i decât promovare de oameni frumoşi a căror scriitură îmi place şi vreau să o citească cât mai mulţi dintre aceia care nu „bat netul” în căutări şi poate-i interesează şi altceva decât politica, fotbalul şi mondenităţile

  2. Offf Doamne!!!
    Eu nu te-am trecut nici in blogroll. 😦
    Uite acum ma duc si corectez imensa greseala.
    Si promit si pinguri multe.
    Este bine?

  3. Cella:

    Maestrul a postat, zice că el nu se ia după gura femeilor care nu ştiu ce-i pingul…

  4. […] a politicii romanesti, sprijina PDL-ul care “ultima” oara s-a declarat un partid de dreapta si pe Traian […]

  5. Theodora:

    Am văzut că nu-s în blogroll, şi tocmai mă pregăteam să întorc serviciul…

  6. Nuuu, te rog, uite chiar acum am reparat greseala si am dat si ping.
    Sunt nauca …. scuze!!!
    Pupici Natasei 🙂
    O seara buna!

  7. […] Geanina Lisandru, Aby, Melami, Răzvanrc, Rebusache, Cella, Gabi123, Noaptea Iguanei, Caramea, Ana Usca, Theodora Marinescu, Laura, Mirela Pete, Dispecer Blogosferă, Elena Agachi, Dumitru […]

  8. […] 14 martie 2010 tags: mirozna văduvei vopsite, Nataşa by Griska Oare de ce cască Nataşa? I s-o fi părând prea lungă povestea despre văduva […]

  9. Natașa e prietena preferată a Serafinei! E o pisi foarte fină și are inițiative haioase: cea cu nuca pe post de puc de hochei-pe-gresia-din-bucătărie a fost cea mai tare și a prins la pisi a noastră!
    Frumos căscat, mi-a amintit că mâine e luni! O săptămână frumoasă!

  10. Ce frumos cască Nataşa! Da şi eu mă pricep! 😀

  11. Mulţam fain, numai bine să aveţi! Nu pingul e important, ci gândul. 😀

  12. […] acestui material am kuat-o cu copy/paste de aici, deoarece se potrivea şi la […]

  13. unii nici nu au pinguit si primesc contaping…alti o fac în numeroase rânduri si nici nu sunt bagati în seama…Viata de blogger 😦
    Glumesc! O zi buna!

  14. Posted by neacostache on martie 15, 2010 at 9:43 am

    Va multumesc d-na Ana! Ping-urile date dv., cosiderati-le ca semne de respect si consideratie pentru dv., un ilustru pedagog, sotie de prieten Vania si stapana de Natasa! Sarut mana, va doresc o saptamana plina de realizari in activitatea dv.!

  15. Eu te piguiesc, tu mă pinguieşti, şi tot aşa… Asta-i nu-i viaţă de blogger, e viaţă de… pinguin! 😆

  16. […] pinguitau pinguitorii: Carmen, Vrăji, Link-Ping, Mikael, Oana, Geanina, Cristian, Ana, Caius, Dan […]

  17. Ana nu ma pricep la pinguri,o saptamana minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  18. Multumesc pentru ping.
    Nici eu nu prea stiam ce e pingul,dar mi-a explicat Natasa! 🙂
    O primavara minunata!

  19. […] normal, necesar si OBLIGATORIU ca toti cetatenii romani indiferent de nationalitate sa invete si sa vorbeasca bine […]

  20. […] pinguitau pinguitorii: Carmen, Vrăji, Link-Ping, Mikael, Oana, Geanina, Cristian, Ana, Caius, Dan Pătraşcu, Dragoş Sorin Nicula, Cella, Gabriela Savitsky, Elisa, Geeo, Sfântu’ […]

  21. […] binevenite orice alte ajutoare: Ajutor! Ajutor! Ajutor! Ajutor! […]

  22. […] afara unui cont in banca, ca sunt “seci”. Nu au o familie, nu au o casa, nu au prieteni, nu au o viata sociala… . Dar oare merita sa ne privim in oglinda si sa vedem ca au inceput sa […]

  23. […] lua masurile statutare in asa fel incat cine il iubeste pe Traian Basescu sa fie alaturi de grupul celor indragostiti de Traian Basescu, numit si grupul […]

  24. Posted by alexandrachiorean on martie 16, 2010 at 5:05 pm

    Multumesc frumos 🙂

  25. […] also: Achilianu, Ada, Alex, Ana, Calin, Chinezu, Codex, […]

  26. […] o parte a patronatului profita de criza economica, exagerand efectele acesteia si forteaza obtinerea de profituri mai mari […]

  27. […] în familia pisicilor bloggeri, Nataşa! Da spune drept, cine te-a ajutat să-ţi faci blogul, mami sau […]

  28. […] nu mai eşti cu nimic mai prejos decît mami sau tati! Eşti membru de familie cu drepturi depline! […]

  29. […] de theodora0303 pe martie 18, 2010 Prin intermediul blogului lui Basescul am gasit varianta Academiei Catavencu la – Nu ne-am nascut in locul […]

  30. […] O sa supravietuiesc si acestei perioade. […]

  31. […] , Ana Usca, Andrei Pavel, Caius, CELLA, Pescarusul argintiu, Cristian, Geanina, Gabriela Elena, Călin, Diana […]

  32. […] blogroll şi mi-au dat ping, ca să primesc laptop. Chiar dacă eu socotesc că aşa se cuvenea, mama zice să mulţumesc celor care-au pinguit, ca o subtilă aluzie în vederea unor viitoare acţiuni […]

  33. […] Ar fi interesant să aflăm răspunsurile lui Vania…, dar ne-ar interesa şi ce au de spus Nataşa şi mămica ei […]

  34. Acum, dacă tot are şi Nataşa blogul ei, aţi putea a o pingui mai des 🙂

  35. […] de theodora0303 pe martie 19, 2010 Doi din trei romani traiesc mai prost decat in […]

  36. […] also: Ada, Adrian, Alex, Ana, Baiatul, […]

  37. […] când eram mai mică am jucat în mai multe filme. Aici vă prezint unul, însă nu era lumina aşa de bună. Acum tot mă caută de la […]

  38. […] rog din suflet pe toti bloggerii timisoreni si din imprejurimi să doneze sange pentru fratele nostru roman […]

  39. […] din carte, însă nu în această manieră! Îi zări aproape pe toţi când se deşteptă, instalaţi la laptopuri. „I-au lăsat şi cu ţigările! Şi pe mine mă lasă să fumez doar din […]

  40. […] n-o crede nimeni. Dacă-şi bate capul, orice puşti poate ajunge în top, măcar de-ar posta numai dobitocii! Le scrie la toţi pe mess sau Hi5 să-i dea link-uri, face link exchange până şi cu […]

  41. […] se respectă, miros tot ce apare în teritoriu… Nu contează că e un teritoriu virtual, unii servesc aici, de exemplu, micul […]

  42. […] Pinguri « Ana Usca […]

  43. […] … on Gabriel Oprea face afirmatii…theodora0303 on Gabriel Oprea face afirmatii…Pinguri « Ana … on Gabriel Oprea face afirmatii…olimpiu65 on Gabriel Oprea face […]

  44. […] also: Achilianu, Ada,Alex, Ana, Baiatul, Blogatu, Calin, Chinezu, Codex, Cristian, Dan C, Dan P, Despre politica, Dramo, Gabitzu, […]

  45. […] când trebuie să plec, a venit şi primăvara!” – gândi Xreader cu oarecare obidă. Vântul aromit îl bucura oricum, dar şi-ar fi dorit şi-n zilele petrecute la Snagov un timp mai […]

  46. […] este o scenă dintr-un film de Roman Polanski. Regizor pisicofil, şi-a dorit o scenă aparte, cu nuduri de pisici dezbrăcate-n pielea goală, de aceea am făcut filmarea în baie, hainele fiind […]

  47. […] Ana Caius CELLA Cristian Geanina Dumitru Agachi Elena Agachi Gabriela Savitsky Elisa Mirela Natasa Belle de Jour Laura […]

  48. […] orice numai sa nu se vorbesca despre adevaratele probleme ale poporului […]

  49. […] Agachi, Simona Ionescu, Geanina Lisandru, Cristian Lisandru, Supravieţuitor, Nataşa, Geeo, Caius, Ana Usca, Vania, Black Angel Costel, Gabriela Savitsky, Gabi123, Mirela Pete, Cella, Theodora Marinescu, […]

  50. […] also: Achilianu, Ada, Alta Perspectiva, Ana, Baiatul, Blogatu, Calin, […]

  51. […] urmărim: Link-Ping, Lala Ştireanu, Geanina Lisandru, Ana Usca, Caius, Ioan Sorin Usca, Nataşa, Xreader, Teo Negură, Carmen, Hobbitu, Cristian Lisandru, Mihaela […]

  52. […] Usca, Ana Usca, Tâlcuirea Apocalipsei de la Sfinţii Părinţi până în zilele noastre, 230 pagini, Editura […]

  53. […] o să apar pentru prima oară în clasamentul ZeList. Am nişte emoţii!… Cum spuneam, dacă sunt în primii 500, îmi cumpără ai mei un […]

  54. […] UNPR-ul nu se naste in opozitie ci direct la putere. […]

  55. […] acele bombardamente, NATO a vrut sa il oblige pe Slobodan Milosevici sa renunte la presiunile asupra separatistilor din […]

  56. […] also: Ada, Ana, Baiatul, Calin, Codex, Cristian, Dan C, Dan P, Dramo, Gabriela, […]

  57. […] Lisandru, Nea Costache, Elisa, Hobbitu, Gabriela Savitsky, Nataşa, Caius, Ioan Sorin Usca, Ana Usca, Isabelle Lorelei, Gabi123, Supravieţuitor, Cella, Noapte bună […]

  58. […] by Davidoff și îl cumperi, că ai intrat în bani și pentru că meriți! Îi iei și soției un Cool Water de același Davidoff și încerci un magazin mai nou, pentru că aroma cafelei se stinge între atâtea parfumuri de mare […]

  59. […] de ce Grişka are laptop, că-i doar pe 1579? Nici el n-a ajuns în primii 500, da’ lui deja i-au […]

  60. […] reîntâlnit de curând, într-un han, un prieten pe care nu-l mai văzusem de mult şi despre care am auzit circulând […]

  61. […] cartea profetică a Noului Testament aparţinând, totodată, (şi) genului apocaliptic. Acest gen, deşi existent de câteva veacuri în spaţiul iudaic, îşi ia numele, ulterior, de la scrierea […]

  62. […] Dispecer Blogosferă, Cristian Lisandru, Noaptea Iguanei, SgReader, Gabi123, Nataşa, Caius, Ana Usca, Ioan Sorin Usca, [D][S][N], Veronicisme, Idei înghesuite, Vrăji’s, Grişka, Blogu’ […]

  63. […] sa schimb putin nota posomorata a acestei zile ploioase inveselelind-o putin  antrenandu-i: Adele, Ana, Cristal, Multzam, Noapteaiguanei, Alin Farcas, Almanahe, Ardeiul zilei,   Baiatul ciudat, Caius, […]

  64. […] acele bombardamente, NATO a vrut sa il oblige pe Slobodan Milosevici sa renunte la presiunile asupra separatistilor din […]

  65. […] din trei romani traiesc mai prost decat in […]

  66. […] a politicii romanesti, sprijina PDL-ul care “ultima” oara s-a declarat un partid de dreapta si pe Traian […]

  67. […] normal, necesar si OBLIGATORIU ca toti cetatenii romani indiferent de nationalitate sa invete si sa vorbeasca bine […]

Lasă un comentariu