Noapte pe Muntele Pleşuv

87982755xhqhvxhk

 

Modest Petrovici Musorgski – O Noapte pe Muntele Pleşuv

3 responses to this post.

  1. Buna ziua!Am trecut sa va salut si ma bucur sa va cunosc!pe sotul dvs.l-am cunoscut deja cu povestile despre caius si ceilalti! 🙂
    Un weekend placut!
    P.S.Scriu ascultand muzica pe care nu cred ca am avut ocazia sa o ascult pana acum.
    Gabi.

  2. Bună ziua, mulţumesc!

    Adevărul este că soţul se mai uită şi peste blogul meu, că eu nu prea mă ocup.

  3. Doar acum am avut ocazia sa trec pe aici.
    va multumesc pentru raspuns si va voi mai vizita .O saptamana minunata!
    Gabi.

Lasă un răspuns

